środa, 17 lutego 2016

Chwilę nas nie było. ..

Przepraszam,  przepraszam,  chwilę mnie/nas nie było :) Mateusz dużo pracuje, ja teraz mam sesję,  więc sporo pracy i nauki z tym niestety :)
Nic specjalnie się u nas nie dzieje. Dostałam maszynkę do gotowania, bo miałam tylko elektryczną maszynkę z jednym palnikiem ,no i nie dawałam już rady. Teraz mogę szaleć i ostatnio zdarza się gotowanie :)


Nikogo jeszcze nie otrułam, wszyscy żyją :)

Szukam inspiracji na fryzurę ślubną,  byłam już na dwóch probnych i ostatnia mi się najbardziej spodobała. Oto ona:
A to pierwsza:

Co do ślubu to już byłam też na mierzeniu ostatni raz modelu technicznego i następna przymiarka to będzie już moja cudna suknia :) ♡
Zamówiliśmy też obrączki! 
Jestem przeszczęśliwa! ♡
26-ego jedziemy do USC podpisać dokumenty i do florystki. Będzie pięknie i już nie mogę się doczekać,  choć są dni kiedy jestem przerażona ;)


Były Walentynki. 
Nie jestem zwolenniczką, wielką fanką,  ale w tym roku zorganizowałam kawę i kolacje dla nas i naszych przyjaciół :)
Moje kochanie dostało prezent Walentynkowo-urodzinowy ♡
Ja dostałam piękne dwie doniczki z różami ♡



Ostatnio spróbowałam czegoś nowego jeśli chodzi o paznokcie, mianowicie folii transferowej i tipsów. Wniosek: nienawidzę tipsów ale uwielbiam folię transferową!
Nie mam zbyt dużo zdjęć,  tipsów nie mam, bo mi się nie podobały ;)



To by było na tyle :)
Ps. Osobiście polecam tą czekoladę ♡

Ściskam, całuje i w ogóle! 
J. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz