czwartek, 10 grudnia 2015

A zegar tyka i tyka....

Zegar tyka tyk tyk i do świąt coraz bliżej, a trzeba pamiętać o wydatku, który najbardziej nas przeraża czyli ślub. Chcąc odciążyć troszeczkę nasz budżet, mniej więcej raz w miesiącu coś kupuję.
W tym miesiącu postanowiłam ciut "zaszaleć" i zakupiłam szpilki, woreczki na słodkie i czekoladki oblane polewą na podziękowanie dla gości :) Również wysłałam formularz zamówienia na zaproszenia i winietki, ale pochwalę się nimi jak tylko będę miała je u siebie :)









 Breloczki już mamy od jakiegoś czasu, może z dwa miesiące :)
Dużo czasu spędzam w internecie przeglądając różne strony internetowe, szukam jakiejś inspiracji ślubnej , porównuje ceny...Muszę powiedzieć, że jestem z lekka podłamana, bo moje wyszukane i ulubione zaproszenia nie są dla mnie, bo mogę zamówić min. 30 sztuk! i tak jest z większością rzeczy, nie tylko zaproszenia ,winietki itp...3 dni szukałam zaproszeń ślubnych, znalazłam ,ale to co przeżyłam szukając ich to był dramat. Jak były zaproszenia to nie było do nich winietek, jak winietki były to nie było do nich zaproszeń.. dramat.Na szczęście znalazłam, wygrzebałam na allegro całkiem fajną firmę, w której min może być 10 zaproszeń :)
Buty znalazłam na allegro , firma DEEZ, jestem zachwycona!! <3 są tak lekkie, idealnie pasują i nawet nie czuć, że chodzi się w bucie na obcasie! :)
Gadżety typu woreczki i czekoladki kupiłam na stronie ŚlubneZakupy.pl , szybko, sprawnie, bez problemu , same pozytywy :)

W międzyczasie robiłyśmy ze znajomą próbny makijaż, ale niestety wyszedł za ciemny jak dla mnie, więc musimy poszukać inspiracji na jakiś delikatny ślubny makijaż :)

Jakiś czas temu podpisałam umowę na suknię ślubną :) wybrałam właśnie tą piękną , wymarzoną, tą jedyną! Doszłam do wniosku,że ślub jest raz w życiu, a że ona ma taki krój,że mogę ją skrócić to już w ogóle nie ma co się nad tym zastanawiać :) teraz tylko muszę sprzedać nerkę by za nią w 100% spłacić :) 07.01.2015 mam przymiarkę modelu technicznego, więc już mam motyle w brzuchu na samą myśl o tym :)

Szukam inspiracji jeśli chodzi o paznokcie , jakoś ostatnio nie mam specjalnie weny na malowanie i dziubanie, ale chciałabym mieć już plan i jakieś założenie jakie zrobię paznokcie na ten wielki dzień :) Te , które zrobiłam ostatnio i mam je do dziś są takie:





Zbliżają się święta, więc kolejny wpis dodam na temat naszych przygotowań i tego jak je spędzamy :)
a ja baaaardzo lubię święta kolorowe, świecące i na bogato :) <3

Pozdrawiam , całuję i ściskam,
J :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz