wtorek, 22 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Witajcie!
Na samym początku temat świąteczny :) taki najbardziej "na czasie" ;)
W naszym mieszkanku od jakiegoś tygodnia wiszą światełka na ścianach, figurki aniołków i mikołajów też są rozstawione. W niedzielę mój luby pojechał i kupił choinkę! :) A co najlepsze.. sam ją nawet ubrał :) A że oczywiście mi było mało postanowiłam coś dołożyć :D
Niestety rodzinka jest chora, ja niestety pochorowałam się właśnie teraz, na same święta i znoszę ten wirus gorzej niż cała reszta... Ja niestety musiałam odwiedzić lekarza i dostać receptę...W ciągu dwóch dni niestety nie przejdzie, ale tatuś zapewnił mnie, że będzie palił w kominku a co za tym idzie? będzie super klimat i się powyleguję w ciepełku :)
Co najbardziej lubię w święta? Uwielbiam a w sumie to kocham te wszystkie światełka, figurki, zapach choinki i pierników. Przeszkadza mi trochę komercjalizm, ale niestety takie są czasy. Jedyna i niepowtarzalna jest atmosfera świąt rodzinnych, ale tak prawdziwie rodzinnych. Dla mnie zawsze najważniejsza jest rodzina, choć wiadomo ,że czasem jest strasznie wkurzająca i ma się dosyć...
Szał prezentowy mamy za sobą, wszystko już pięknie popakowane i czekają tylko na moment wręczenia :) Chciałabym już widzieć miny rodzinki jak zobaczą co im sprezentowałam :)
Przedstawiam Wam parę zdjęć naszego gniazdka w wydaniu świątecznym :)












Jak już piszemy o prezentach...
Dziś otrzymałam cudowny prezent! W sumie to otrzymaliśmy :)
Doszły do nas dziś nasze zaproszenia i winietki ślubne! <3
Są cudowne! Za niewielkie pieniądze, po trudach i znojach znalazłam idealne zaproszenia!
Nie spodziewałam się , że będą właśnie takie jak sobie wymarzyłam :)
Co ja się tu będę rozpisywała .... 



Na sam koniec zobaczcie moją ukochaną Znajdulę :) 


Kochani,
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkim : zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo radości, smacznego karpika i barszczyka, wspaniałych i przepysznych pierniczków, pachnącej choinki, rodzinnej i kochającej atmosfery rodzinnej , oraz na sam koniec MASĘ prezentów od Mikołaja! :*

Pozdrawiam, ściskam i całuję!
J. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz