środa, 16 września 2015

Nie mogłam się powstrzymać ;)

To znowu ja! :)
Tak sobie siedziałam i dumałam i postanowiłam napisać :)
Jakiś czas temu, ja wiem z pół roku temu, dostałam alergii na hybrydy (wiem, wiem, dziwne bardzo, ale mnie to dotknęło..). Używałam Semilac'a , no przecież super firma ,a jednak coś mnie uczuliło.
Wapno i leki pomagały, ale co zrobiłam znów hybrydy , od razu zaczynały mnie swędzieć palce (i to koszmarnie!). Ciągle miałam łzy w oczach , bo nie mogłam wytrzymać tego swędzenia...Pomyślałam sobie :"odstawię hybrydy na jakiś czas, może przejdzie...", kupiłam sobie nowe lakiery do paznokci i zadowolona (w pewnym sensie,bo niestety w tym czasie miałam rękę w łusce gipsowej, i niespecjalnie mogłam malować paznokcie) zaczęłam malować. Pewnego dnia lakiery mi się znudziły i zatęskniłam za tym ,że hybrydy mogę nosić 2-3tygodnie.Myślę sobie : " kupię sobie nowe, innej firmy, zobaczymy co będzie". Ukochany na urodziny zakupił mi nową bazę, top i trzy kolory hybryd z firmy PROcosmetics. Wczoraj ,na próbę, na noc, postanowiłam zrobić jeden paznokieć, i zobaczyć co się stanie :) Jakaż była moja radość, gdy obudziłam się rano i nie czułam nic! Nic nie swędziało!
Postanowiłam zrobić wszystkie paznokcie i to nie w jednym kolorze :) Po raz pierwszy postanowiłam zrobić french hybrydami :) A informuję,że nie mam jeszcze w pełni sprawnej prawej ręki :)
Lakiery PROnail są genialne! <3 Idealnie się nimi nakłada wszystkie warstwy, nigdy nie byłam tak zadowolona z lakierów. Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt "lejąca się". Pędzelki również są idealne.
Przy okazji malowania paznokci, zastanawiałam się nad tym, jakie paznokcie zrobić sobie na ślub. Czy zwykłym lakierem czy może hybrydy? French czy całe zamalowane jednym kolorem?Białe czy kolorowe?Przeglądałam zdjęcia w internecie, i w większości kobiety mają bardzo delikatnie pomalowane paznokcie.Ale może zrobić tak, by kolor paznokci pasował do dodatków?Skoro mój luby będzie miał granatowy garnitur i dodatki będą granatowe, to może paznokcie też będą granatowe?
Tak na wieczór takie oto moje rozkminki ;)
Oto efekty moich dzisiejszych zmagań :

Pozdrawiam, ściskam i całuję
J <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz